Produkty

Newsletter

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach zostaw nam swój adres e-mail

Akceptuje Politykę prywatności
eprinty.pl na Facebooku

Jak złożyć zamówienie



Pierwszym krokiem jest dokonanie wyboru produktu spośród dostępnych, przejdź zatem do katalogu produktów:

następnie kliknij w tę kategorię, którą chciałbyś zamówić. Zostaniesz przekierowany do okna, w którym możesz określić parametry swojego zamówienia (w tym przypadku - ulotki):

 Pamiętaj aby po wyborze parametrów produkcji kliknąć w przycisk „przelicz” – cena zostanie zaktualizowana o parametry których wyboru dokonałeś w formularzu wyboru


 

Aby złożyć zamówienie, należy dodać wybrane produkty do koszyka, klikając na ikonę przedstawiającą koszyk, dostępną przy każdym produkcie. Po każdym kliknięciu przenosimy się do okna "Twój koszyk".


  

W oknie tym przedstawiona jest zawartość koszyka (dokładna specyfikacja produktu wraz z nakładem). W razie zmiany decyzji można usunąć produkty. Aby powrócić do zakupów, należy kliknąć na przycisk "Kontynuuj zakupy". Po skompletowaniu koszyka, musisz dodać projekt do zamówienia poprzez kliknięcie „wybierz projekt do zlecenia” – to zdarzenie przekieruje nas do okna:


   

W oknie zobaczysz wszystkie projekty znajdujące się w katalogu głównym serwera FTP. Każdy użytkownik ma przyporządkowane konto do którego dostęp ma poprzez podanie loginu oraz hasła identycznego jakie nadał w procesie rejestracji do serwisu ePrinty. Przyporządkuj projekt do swojego zlecenia poprzez zaznaczenie i kliknij przycisk „Załącz do zamówienia”.

 Zwróć uwagę, iż zawartość konta ftp jest identyczna z tą która wyświetla się w oknie wyboru projektu na stronie www

      

 

Do wgrania plików na serwer FTP możesz skorzystać z dowolnego Klienta FTP.

Wybór „Załącz do zamówienia” kieruje do „Twojego koszyka”, w którym możesz przechowywać więcej niż jedno zamówienie. Dopiero kliknięcie w „Zamów” przy każdym z wybranych produktów uruchamia mechanizm zlecenia druku.

Po wyborze „Zamów” zostaniesz przeniesiony do okna

Szczegóły zamówienia

w którym pokazany jest wybrany przez Ciebie produkt w wybranej specyfikacji. Klikając na „Edytuj” zostaniesz cofnięty do okna głównego „Twojego koszyka” w którym możesz dokonywać zmian.

Wybór „Dalej” kieruje cię do okna

Faktura i wysyłka

w którym określasz rodzaj dostawy (przesyłka kurierska lub odbiór osobisty) oraz adres dostawy (w polach pojawią się Twoje dane które podałeś w formularzu rejestracyjnym). Jeżeli adres dostawy uległ zmianie - możesz go zmienić.

Kliknięcie na „Dalej” otwiera

Potwierdzenie

uwzględniające szczegóły zamówienia oraz dostawy. Błędy możesz skorygować klikając na „wróć”.

Wybór „Potwierdzam i zamawiam” przenosi do strony

Płatność

na której umieszczono dane do dokonania przelewu. Zamówiona usługa zostanie skierowana do realizacji w momencie zaksięgowania na naszym koncie wymaganej kwoty.

 Opcjonalnie, dla zamówień o wartości do 1500 zł netto oraz dla użytkowników prowadzących działalność gospodarczą którzy dostarczą do siedziby ePrinty pocztą tradycyjną dokumenty rejestrowe - przewidzieliśmy możliwość zapłaty za pobraniem

Podsumowanie

zamówienia pokazuje wszelkie informacje zebrane podczas procesu zamawiania. Można zweryfikować ich zgodność. W razie nieprawidłowości prosimy o kontakt. Podsumowanie może zostać wydrukowane.

Klikając przycisk (wydruk podsumowania) otrzymają Państwo gotowy do wydruku plik PDF.

Na tym etapie zamówienie zostało przekazane do realizacji - produkcja zamówionych produktów oraz wysyłka nastąpią po otrzymaniu płatności. 
Status zamówienia mogą śledzić Państwo w zakładce Moje konto -> Moje zamówienia.